Infolinia 24h +48 530 997 130
 

Trening Interpersonalny

Nie tylko podczas kryzysu, ale przed nim i po nim wspieramy Klientów nowoczesnym interdyscypilnarnym mentoringiem,  coachingiem oraz  treningiem interpersonalnym. Wiemy, jak to robić. I jesteśmy w tym skuteczni. Kryzys to nie tylko analiza danych, zarządzanie, lecz również emocje. Dzięki naszemu wsparciu organizacja w zgodzie zw swym kodeksem etycznym,   przejdzie sytuację kryzysową z jak najmniejszymi stratami. Kryzys nie musi zaszkodzić. Wręcz przeciwnie. Pokażmy, jak z kryzysu wynieść jak najwięcej korzyści dla organizacji. Gdzie inni widzą tylko czarne chmury, my - poza nimi - widzimy dalej i głębiej. Gdy inni skupiają się na poziomie taktyczno-operacyjnym, my - obok tej perspektrywy - działamy i myślimy na poziomie strategicznym. Dla nas kryzys to wyzwanie, a nie problem. Problemem bowiem jest to, co pod jego wpływem i wpływem emocji  zrobi się niewłaściwie albo to, czego się zaniecha.

Kryzys składa się z trzech faz: fazy przedkryzysowej, kryzysu i fazy postkryzysowej. My pamiętamy wraz z naszymi Klientami, że najczęstszy błąd popełniany przez organizacje, to skupienie się na etapie samego kryzysu. Nasz zespół pomaga bezpiecznie i przy zminimalizowanych stratach przejść przez trzy fazy nie tylko świadcząc pomoc z zakresu PR-u kryzysowego, twardego bezpieczeństwa, lecz również z zakresu dedykowanych, zindywidualizowanych  treningów interpersonalnych dla pracowników i wysokiej kadry menedżerskiej.  Bezpieczeństwo i psychologia biznesu w praktyce, to nasza siła.

Trzy filary naszego biznesu:

1. BEZPIECZEŃSTWO

2. PUBLIC RELATIONS / PUBLIC AFFAIRS

3. SZKOLENIA