Infolinia 24h +48 729 858 004
 

Skuteczna windykacja

 

Dbałość o dobre relacje z Klientami to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie, kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem?

Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z Klientem?

Szkolenie "Skuteczna Windykacja" koncentruje się na aspektach procesu windykacji, uczy, jak zachować się w rozmowie windykacyjnej, aby szybko i skutecznie wyegzekwować należności, nie tracąc dobrych relacji z kontrahentem.

PROGRAM SZKOLENIA

1/ Rola klienta dla Firmy i pracownika

2/ Rola Pracownika w procesie windykacji

3/ Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z dłużnikiem

4/ Efektywna komunikacja i poprawność języka

5/ Podstawowe zasady skutecznej windykacji

6/ Prowadzenie działań i rozmów w warunkach nietypowych

7/ Kontrola emocji

8/ Asertywność i perswazja

9/ Skuteczne warsztaty