Dbałość o dobre relacje z Klientami to podstawa działalności każdej firmy i organizacji. Ale co zrobić w momencie, kiedy Klient, nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań i staje się naszym dłużnikiem?
Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z Klientem?
Szkolenie "Skuteczna Windykacja" koncentruje się na aspektach procesu windykacji, uczy, jak zachować się w rozmowie windykacyjnej, aby szybko i skutecznie wyegzekwować należności, nie tracąc dobrych relacji z kontrahentem.
PROGRAM SZKOLENIA
1/ Rola klienta dla Firmy i pracownika
2/ Rola Pracownika w procesie windykacji
3/ Podstawy psychologii niezbędne do właściwych relacji z dłużnikiem
4/ Efektywna komunikacja i poprawność języka
5/ Podstawowe zasady skutecznej windykacji
6/ Prowadzenie działań i rozmów w warunkach nietypowych
7/ Kontrola emocji
8/ Asertywność i perswazja
9/ Skuteczne warsztaty