Infolinia 24h +48 530 997 130
 

Emocje w dobie kryzysu

 

Emocje to niezmiernie ważna część naszej osobowości. W biznesie - kluczowa. Często przechodzimy nad tym do porządku dziennego, sądząc,że o wszystkim decyduje rozum.

W dobie kryzysu, w dobie dynamicznie zmieniającego się rynku, choćby pod wpływem pandemii, emocje często decydują o posunięciach biznesowych.

Czym one są?  Jakie emocje są istotne? Czym są złe i dobre emocje? Jak wykorzystywać je zgodnie z własnym interesem, jak dawać sobie radę z emocjami w dobie kryzysu, czym różnią się emocje od uczuć?

Nasze szkolenie z tego zakresu cieszą się ogromnym powodzeniem. Jestesmy w tym dobrzy i skuteczni.

Trzy filary naszego biznesu:

1. BEZPIECZEŃSTWO

2. PUBLIC RELATIONS / PUBLIC AFFAIRS

3. SZKOLENIA