Infolinia 24h +48 530 997 130
 

Emocje w biznesie

 

Kryzys zawsze jest zwiazany z emocjami. Ale nie tylko kryzys. Samo prowadzenie biznesu, jak większość ludzkiej działalności, nierozerwalnie związana jest z amoecjami. Emocje to my. Są nieodłączną częścią nas. Mają tę przewagę nad myślą, umysłem, że nami nie manipulują. Jeśli czuję złość, to ją czuję, nie muszę i nie mogę sobą manipulować, że czuję złość. Ona w danej sytuacji jest we mnie, jest częścią mnie. Nie ma złych i dobrych emocji. Negatywne, nieetyczne są tylko  nasze działania podejmowane przez nas pod ich wpływem. Myśl może manipulować, przecież często sami manipulujemy, oszukujemy... siebie samych. Emocje nie manipulują.

Emocje to sfera często zaniedbywana w procesie biznesowym. My oferujemy Kilentom profesjonalne szkolenia z zakresu używania emocji w organizacji. To nie jest coś oderwanego od rzeczywistości. Wręcz przeciwnie to jej rdzeń. Nasz zespół przy użyciu bardzo ciekawych szkoleń nauczy zespół Klienta zrozumieć lepiej swoją organizację i siebie. Czym są naprawdę emocje, jak ich używać, by działać skutecznie

Trzy filary naszego biznesu:

1. BEZPIECZEŃSTWO

2. PUBLIC RELATIONS / PUBLIC AFFAIRS

3. SZKOLENIA